Sain tälläisen haasteen BagLadyltä ;) Pitäisi kertoa itsestään 7 faktaa ja haastaa 7 bloggaajaa mukaan.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

1. Olen illanvirkku, aamuntorkku. Voisin valvoa yöllä vaikka mihin asti ja aamulla väsyttää aina.

 

2. Voin olla ilman nameja, suklaata ja muita herkkuja, mutten ilman jäätelöä ;)

 

3. En saa jotain työvaihetta toisinaan mitenkään aloitettua jos olen melko varma että joudun purkamaan ja tekemään sen uusiksi. En siltikään vaikka tiedän että tuo vaihe on edessä purkamisineen vaikka kuinka kauan venyttäisin ;)

 

4. Olen välillä liiankin tarkka ja huolellinen, täydellisyyteen pyrkivä ja hidas.

 

5. Olen jahkailija, päätösten tekeminen ja itseen ja omaan makuun luottaminen on tosi vaikeaa.

 

6. Olen koti- ja sisäihminen.

 

7. En ole ikinä käynyt Tallinnassa ;)

 

En osaa tähän hätään haastaa ketään kun on ollut jo niin monella, joten napatkoon joka haluaa ;)